~Katt med änglavakt~

2010-04-12 @ 21:53:32
Vid en av vägarna mot där jag bor är vissa bitar dåligt belysta, mamma klagade på att hon inte såg de som struntar i reflex, just i det ögonblicket ropade pappa katten katten!! Mitt på vägen kom en katt plötsligt, mamma tryckte gasen i botten, men för sent.


eller?! ingen påkörd kissemiss hittade vi någonstans, den katten måste haft en änglavakt ikväll.


Tänkte dock passa på att lägga upp en bild på blommor jag plockade idag, vet ej om de är fridlysta men om de är det så kan jag meddela att det var minst 100 stycken och jag tog bara några stycken och ingen av dem plockades i roten så de kommer komma tillbaka igen ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

hahaha, jenny chan^^ det är vårlökar!

2010-04-13 @ 12:12:44
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0