~Jobbintervju och bilder~

2010-04-21 @ 17:25:52
Jag trodde intervjun skulle vara imorgon, Men de som skulle intervjua mig ville hellre träffa mig idag så jag tog mig från malmö till vårt hem i eslöv, duschade, åt och fixade iordning mig inför den kommande intervjun, gick ut med voffsingen och började bli nervös.

Mamma var jättegullig och hjälpte mig komma hem från stationen och till stället jag skulle på intervju.
Kom dit lite tidigt så fick sitta och vänta ett tag, det gjorde absolut inget men blev ju självklart nervös.

Det var 2 som intervjuade mig, jag fick en känsla av att jag gjorde bra ifrån mig. Vet inte om jag blir vald men hoppas verkligen, imorgon om jag förstod det rätt så får jag svar, längtar till svaret.. är jättenervös ♥

Jag har hittat sladden till min mobil så jag tänkte lägga upp bilderna ni kanske saknat ^.^

Min kopp med oboy jag drack i måndags och min lilla Hello Kitty jag köpte i Japan sist vi var där.

Cupcake Lip Gloss från H&M

French Manicure från H&M

Våra norimaki och lite annat till, norimaki med lax och gurka i, en liten mugg med gurka och skål med ris och champinjoner.

Nageldesign på min tumme (ursäkta den dåliga kvaliten, det är ganska svårt att ta bilder på mina nageldesigner med mobilkameran.

Kan försöka förklara, det är en lila liten blomma och tre rosa hjärtan.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0