~Härlig fredag~

2010-04-09 @ 17:12:06
Det började rätt dåligt, det var mulet ute men jag följde älsklingen stor del av vägen till jobbet så Kaworu och jag fick en långpromenad. Sen så när jag kom hem fixade jag iordning naglarna med ny dekoration och sen rusade iväg till bussen och mötte en god vän till mig ♥ vi fikade lite och satt och pratade, det var riktigt trevligt.

Vi gick omkring på stan ett tag och strosade omkring, inget direkt mål. Men det blåste kallt ute *burr* så jag kanske var lite smågnällig. Men hon följde med mig till ICA, jag behövde handla lite grejer för älsklingens syster och hennes fästman kommer imorgon till oss. Vi ska grilla på kvällen och vi behövde köpa lite för det. köpte kotletter och färska champinjoner *mums*

Har rengjort grillen extra noggrant inför imorgon och ätit lite mat och spelat lite spel nu men ska plocka lite och städa här hemma och sen förmodligen vila lite tills älsklingen kommer hem, är hemskt trött och seg idag, förstår inte hur jag orkat vara aktiv idag.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

visa visa visa visa^^

*naglarna dina då. det fina svarta! Fick du borta all färg sedan?

2010-04-09 @ 19:55:10
Postat av: Sara

Hejsan Jenny!=) Var roligt att äntligen få syn på din blogg. Hoppas att allting är bra med dig denna dag! Kul att få träffa dig:)..var så länge sedan sist. Själv så är det bara bra, är hemma med familjen och har hjälpt till att rensa lite ogräs i rabatten, promenerat och fixat lite praktiska ting med studierna.Ha en mysig Lördagskväll!=) Kram

2010-04-10 @ 18:03:23

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0