~Godmorgon denna soliga härliga dag~

2010-04-03 @ 11:28:29
Som lovat så skall jag berätta om gårdagen ♥

Vi fixade lite i trädgården igår, räfsade, sågade och slängde trädgrenar osv. Rengjorde fönster och fixade i hemmet lite. Sen kom 2 av våra gäster, Huga och Emil ♥ Jag fick ett spel som heter Night!! Det var helt underbart sött!!!

Kaworu smet för grinden åkte upp pga vinden.. Jag var lite dum för jag blev hemskt stressad av det och fick en total panik när jag såg att Kaworu sprang raka vägen mot en Katt som inte gillade hundar. Kaworu började skälla en massa och när jag såg att katten gjorde ett utfall mot honom så gick jag in i huset för att hämta hundgodis för att locka in Kaworu och självklart var jag så chockad att jag skyllde allt på älsklingen T_T detta var för han var den som gick genom grinden sist. Detta kändes ju inte så bra efter vi fångat in Kaworu... Han blev inte skadad, jag blev glad i efterhand att veta att han inte skadade katten heller, han bara skällde på den samt försökte nosa, han var helt enkelt nyfiken men det var väldigt skrämmande under händelsen.

Jag och Huga tittade senare på gamla fotografier, det var roligt. Sen handlade vi lite på Netto och sen kom Madde och Daniel, de hade med sig en jättefin grill jag fick i present. Det var så himla gulligt av dem. Alla var hungriga, men Madde och jag byggde ihop grillen och sen skickade vi ut karlarna med varsin öl XD
De var dock inte så duktiga på att få det att brinna så de kom in med huvudena neråt som om de hade misslyckats XD Vi fick igång grillen till slut mest tack vare Madde. Sen skickade vi ut dem igen för att fixa köttet. De flesta av oss grillade korv med bröd ♥

Vi spelade Mario Kart när vi väntade på grillen. När vi åt satt vi alla i köket och pratade och hade väldigt trevligt, det var många goa skratt ♥ Sen åkte vi och gav mat och vatten till en kissekatt. Sen spelade Mario Kart igen, sen åkte Madde och Daniel hem. Vi provade mitt nya spel och sen åkte Emil och Huga hem också.

Det var en fartfylld men trevlig dag!!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0