~Finally~

2010-04-27 @ 18:13:36
Jag och mamma var iväg flera timmar idag och letade efter kläder inför bröllopet. Jag hittade efter långt letande en klänning, jag är inte superglad för färgen är rätt skrikig men vi hittade en bolero som passar snyggt till, ett halsband och hårsmycke. Kommer bli jättebra, lägger upp lite länkar så ni kan se vad jag köpte och när jag kan så skall jag ordna upp outfit'n så får älsklingen fotografera och ni får se den IRL.


Klänningen rosa

Bolero vit

Halsband samma stil men med blandat svarta och silvriga kedjor

Hårspänne samma rosa som klänningen

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Linn-lay

åhh oki va skoj :D vad blev det för någon slags jobb då? :D

2010-04-27 @ 18:51:19
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Chaya

Oh, det var en vacker dress! sommrig, men elegant! Sofistikerad men ändå lekfult vacker!



Perfekt!



Du kommer att dra allas blickar av avund! var glad, och självsäker för du har en jättefin kropp! och jag tror att den starka färgen kommer att ge självförtroendet en liten booost!

2010-04-27 @ 21:38:07
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0