~En "trist" kväll blev rolig till slut~

2010-04-16 @ 23:02:27
Jag var ju som jag sa lite smått nere innan idag, allt som brukar göra mig lycklig gjorde inte mitt humör bättre, men när jag slutade försöka göra mig glad och satte igång en maskin tvätt och förberedde bröd så kände jag att "huvuddimman" släppte. Det kändes verkligen skönt!!!

Så nu mår jag inte lika "illa" längre. Nu börjar det gå uppåt.

Lyssnar på musik jag älskar att sjunga till och surfar runt lite.



(jag har haft en sorglig längtan av pengar idag, behöver verkligen köpa kläder så jag kan klämig för mitt humör och känna jag har kombinationer som fungerar)

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Linn-Lay

åhh gud va långt hår du har :D tyckte faktiskt att jag hade långt hår men ditt är ju mycket längre :D

2010-04-16 @ 23:24:58
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är ganska japaninspirerad va? ;)

2010-04-16 @ 23:45:58
URL: http://www.februaritjej.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0