~Den berömda dagen efter~

2010-04-25 @ 20:45:30
Jag har verkligen haft en dålig uppdatering idag men jag har verkligen varit så himla trött idag. Jag vaknade halv sex med jätteont i ryggen, Jag gick upp klockan 8 och jag var så himla trött och min röst var inte det jag trodde den skulle vara, haha kunde knappt prata.

Cyklade iväg tillsammans med älsklingens systerdotter som är 9 år, vi cyklade bort och köpte frukostbullar. Det var verkligen ett underbart område de bodde i.
Frukosten var självklart trevlig!! Vi pratade lite om möhippan som var och hur trötta och hesa vi båda var.
Jag åkte hem till oss igen med en buss som gick strax efter klockan 10. Jag kände mig jättesunkig och trött eftersom jag inte hade räknat med att sova över så hade jag inget ombyte. Strax efter jag kom hem så attackerade jag duschen, men blev ännu mer trött av den tyvärr.

Vi har haft strålande solsken idag, vi fick lite besök, älsklingens mamma, hennes sambo och älsklingens mormor kom idag på besök, jag bakade en sockerkaka och spritsade den med choklad. Fick goda ord om den så det var inte bara jag som tyckte den var god ♥
Jag fick lite presenter också, ett bord som använts när man skall fixa iordning blommor i krukor. En jättestor häcksax och ett par jättesöta handskar när man arbetar i trädgården ♥

Jag är fortfarande supertrött, vet verkligen inte vad jag ska ta mig till med mig själv. Jag lagade jättegod mat precis, kokt potatis, stekt fläskfilé i skivor och brunsås med färska champinjoner.

Hoppas ni haft en trevlig söndag ♥
Nu ska jag göra glass.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0