~Den bästa iden hittills~

2010-04-20 @ 22:15:53
Jag och älsklingen har, som jag nämnt tidigare, en dag i veckan (på hans lediga vardag) massage. Idag är han ledig så har precis njutit av massage och gett en, förhoppningsvis, skön massage.

Denna ide tycker jag alla par bör ha, det är väldigt mysigt och skönt. Samt att man skapar en quality time som man oftast inte tar sig tiden till.

Även om vi inte är proffesionella massörer så är detta 10 gånger bättre massage hos ett företag eller spa.
En annan bra grej med att massera varandra en gång i veckan är att man slipper rygg och nackvärk samt får igång blodcirkulationen (älsklingen sa det så tyckte det var så fyndigt sagt att jag var tvungen att lägga till det)

Ska upp tidigt imorgon så ska lägga mig strax ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0