~Dagens utveckling~

2010-04-03 @ 20:54:19
Jag lagade en rätt med köttfärs, pasta, champinjoner och paprika. Gjorde inte särskilt mycket mat eftersom det bara var jag som skulle äta.

Jag tränade efter jag åt, åt lite mackor snabbt och sen gick jag ut och krattade ute på baksidan och på framsidan, fick sällskap av Ninis när jag krattade ♥ Blev jätteglad för att jag inte behövde vara ensam. Sen när jag kom in så diskade jag lite och plockade. Jag gjorde en grej jag inte brukar göra och har lite dåligt samvete över det.
Jag lämnade den disk från igår som älsklingen skulle gjort... Men börjar ångra det lite för han kommer inte bli glad av att det är kvar.. Det är ju självklart eftersom han jobbar så mycket om dagarna.

Jag är väldigt trött just nu eftersom jag varit rätt aktiv idag. Gå långpromenad, cykla, träna, kratta och nu sitter jag och tar det lungt vid datorn och skriver till er ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Fokus

Jättefin blogg jag hittat pga din Foki-kommentar.

Konstigt att hon inte tog bort den när Du påpekade hennes skrivfel eller okunskap. Mina raderar hon på löpande. Men hon är in på min t.o.m från Japan o kollar om jag skriver om henne. Kolla mina "BlogAwards" - inlägg...

2010-04-04 @ 07:21:26
URL: http://fokus.svenskablogg.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0