~Copenhagen sakura festival~

2010-04-19 @ 00:20:14
Nu är jag hemma igen!!! Jag har haft väldigt trevligt. Tagit en hel del bilder, videos osv. Tyvärr som sagt så blommade inte sakuras men samtidigt gjorde det inte så mycket för det var en väldigt trevlig dag trots det. Jag glömde självklart att ta kort på maten (så himla typiskt mig).
Ann och Sandra hade funderingar på att vi tillsammans skulle gå till det danska tivolit som är väldigt populärt, men självklart hade jag glömt min jacka hemma hos dem eftersom jag hade på mig yukatan så tänkte jag inte på den. Detta gjorde att vi valde att åka hem istället för det blåste mycket i Köpenhamn och var faktiskt väldigt kallt. Men istället åt vi på en restaurang i Oxie i Malmö, jag åt entrecote, (som jag självklart glömde ta kort på) och bestämde att vi ska bestämma en gemensam dag att åka till tivolit tillsammans och då skall älsklingen få följa med!!!

Här kommer lite bilder och videos.
Taito drums


Taishogoto









Kendo









Random photoshoot















Cosplay-uppvisning

Mononoke




DNAngel - Parodi




Kingdom Hearts - Nightmare before christmas









♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0