~Busy saturday~

2010-04-10 @ 15:53:14
Jag och älsklingen har spenderat hela dagen till att städa, arbeta i trädgården och gå ner och handla frukost.
Jag bakade kakor igårkväll och har bakat drömtårta idag. kommer lägga upp bilder och recept förhoppningsvis senare idag.

Orsaken till att min uppdatering har varit så låg har varit på grund av att jag har varit igång så himla mycket den senaste tiden. Har städat, plockat, arbetat i trädgården, varit iväg till olika saker som att åka till malmö, kören, biobesök och så vidare.

Dock har jag börjar skriva lite på en fantasyroman och kommer lägga upp lite av det jag skrivit för att tacka er att ni stått ut med att jag varit så dålig på att uppdatera ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0