~Bloggerska i 4 månader~

2010-04-04 @ 08:34:31
Och detta är mitt 513:e inlägg ♥

Jag började blogga 4:e januari. Egentligen provade jag börja blogga redan före dess. Men eftersom internet krånglade, det blev en massa uppdateringar på den sidan jag bloggade på så blev det lite pasé.
Fast min vardag var väldigt enformig, jag kände att jag hade svårt att hitta glädjen i vardagen om jag inte spenderade hela dagen med Kaworu, men saker i hemmet behöver ju göras.
Då tänkte jag att om jag börjar blogga och försöker dra upp allt positivt om dagarna, berätta om saker som jag hittar som ger något att tänka på eller som jag bara "måste" ha och sätter en regel att jag måste lägga minst ett inlägg om dagen så kanske jag kan hitta glädjen i vardagen ♥

Detta har tydligt gått bra ^.^ Jag känner mig så glad när jag sitter och bloggar. Jag känner att jag ger någon en rolig läsning, det blev lite av ett "beroende" jag började blogga flera gånger om om dagen och ibland kunde jag ha upp till 8 inlägg på en dag. Jag blev ibland förvånad med mig själv, har jag verkligen så mycket att prata om O.O

Jag älskar smileys så jag lägger till det ibland, men jag älskar dem för man får en känsla av att man faktiskt pratar med personen som skrivit, ibland kan det bli lite slabbigt skrivet men vid vissa tillfällen som om jag klagar på något som är jobbigt så vill jag inte ni ska tro jag är ledsen eller sur så då lägger jag upp en smiley så blir det inte lika allvarligt.

Jag älskar att blogga och jag blir lycklig när jag ser att jag har mina hängivna läsare för var dag ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0