~Bildextra från en somrig (höstig?) promenad i solen och söta kissekatter~

2010-04-14 @ 21:14:02
Jag och pappa sprang runt på stan idag och letade efter en hyffsat billig digitalkamera men som var superbra till mamma och med tanke på vissa av bilderna jag visar så måste ni väl hålla med om att det är väl bra bilder!!!
Kommer lägga upp mer info om kameran men har jätteont i huvudet så klarar inte av knattrandet från datorn.

Här kommer bilder, det är från mitt besök idag hos Ann och Sandra ♥

Vi började med att ta en promenad i skogen, men det var ju bara fullt med löv överallt.

Testade inzoomningen, det var 10x optisk zoom, vad händer om man zoomar till max?!

Naturen i närbild

Lite svårt att se kanske, det är ett lärkträd i vatten.

Har ni sett en större myrstack? Sandra har, den var tydligen större förut.

 


Kattmys

Hoppas jag inte säger fel nu >.< men detta är Sleepy

(du får korregera mig om jag har fel Sandra)

Pettson

Starting to get schleepy

Who disturbs my slumber?? (Inte jag XD)

ZzZzZzZz



Härliga sommarbilder i alla fall på Kalvar och dess familj ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0