~Bilder från de senaste dagarna~

2010-04-01 @ 17:17:47
De senaste dagarna har varit fyllda med jäkt och mycket att göra, därför har jag strandsatt mig i sängen lite idag ♥ För att koppla av lite och sen kunna fixa lite grann,

Äter inte av tårtan eftersom det skall räcka till imorgon så plockade ihop lite småmys med mjölkfri grädde, jordgubbar och sen en liten kaka som består av jordgubbar och muffin.

 

Jordgubbskakan, jordgubbar, muffin och choklad.


 

Lunchen ♥ Norimaki med gurka, crabfish det var väldigt gott!! Sen delade jag upp gurkan i bitar och hällde upp det sista av godiset som jag dekorade tårtan med i en liten skål ♥

Belysningen jag hängde upp häromdagen.

 


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0